Bune de citit si comentariile de pe forum...

Codruta

Seful Garzii de Mediu este unul dintre marii datornici ai Bancorex.

In anii ‘90, Monica Impex SRL, firma lui Ionescu, a primit un credit in valoare totala de 1.208.783 dolari, acordat de fosta banca de comert exterior. Banii n-au fost rambursati niciodata si, astfel, AVAS a trecut societatea actualului demnitar pe „lista neagra” a datornicilor.
Silvian Ionescu recunoaste ca a deschis o linie de credit la Bancorex.

 „Am luat cinci miliarde de lei la valoarea din 1997. Insa, creditul de la Bancorex a fost furat de oamenii AVAS”, sustine seful Garzii de Mediu. Acesta a povestit pentru EVZ: „In 2001, o societate de lichidari angajata de AVAS mi-a executat un gaj. Era vorba despre piese auto, filtre etc. Le-au vandut pe toate cu numai 100 de dolari, desi valorau aproximativ un milion de dolari.

Eu am facturi pentru piesele acelea. Numai pe un filtru auto am dat 150 de dolari. Lichidarea a fost facuta de firma I.S.D. General Consulting SRL, patronata de o avocata, prietena buna cu Adrian Nastase si implicata in scandalul adoptiilor internationale”.

Desi n-a vrut sa nominalizeze personajul, Silvian Ionescu se referea la Elena Bustea, un avocat de numele careia se leaga mai multe contracte ciudate cu APAPS (actualul AVAS), incheiate in vremea in care aceasta institutie era condusa de pesedistul Ovidiu Musetescu.
Silvian Ionescu crede ca, daca AVAS ar fi executat corect gajul, datoria de 1,2 milioane  de dolari catre Bancorex ar fi fost stinsa pana acum.

Afaceri In olanda

Mostenitor al Securitatii Oficial, firma debitoare, Monica Impex SRL, se afla in lichidare. Patronul-demnitar sustine altceva: „Este o farsa uriasa. Societatea are active.

Este valida in sensul ca are bani de recuperat, vreo 500.000 de euro din Olanda. Am si hotarare de instanta in acest sens. In Olanda,
firma derula operatiuni de import-export cu fructe”, a conchis seful gardienilor de mediu.

Silvian Ionescu a fost propulsat in functia guvernamentala din pozitia de presedinte al organizatiei PD sector 3 si de membru in conducerea centrala. In perioada 1987-1989, Ionescu a activat ca ofiter de securitate in cadrul Biroului Europa al Centrului de Informatii Externe (CIE).

Mihai MUNTEANU

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui