----- Message d'origine ----
De : george <[EMAIL PROTECTED]>
À : romania_eu_list@yahoogroups.com
Envoyé le : Mercredi, 20 Septembre 2006, 7h03mn 07s
Objet : Re: [romania_eu_list] Crucea taranului roman

Eu am facut scoala la Bucuresti, primara intre 1931-1935, liceul intre 1935-1943. In clasa eram mai multi elevi de diferite religii, majoritatea, crestini, dar si evrei, in liceu la Colegiul National Sf.Sava aveam si doi musulmani. Aveam la liceu ore de religie cu un preaot ortodox bineinteles, insa evreii nu erau obligati sa ia parte la aceste lectii, ei putand sa ia lectii de religie paerticulare, lafel si musulmanii. Iar, elevii care nu voiau sa ia parte la lectiile de religie puteau s-o faca. Veneau parintele si cerea ca odrasla lui sa nu ia parte la aceste lectii. Asa era pe timpul meu, cum este acuma in Romania nu mai stiu. Locuind in Germania de peste 40 de ani stiu ca si aici elevii pot lua lectii de religie daca o vor, nu este obligatoriu, crestinii cu preoti, evreii cu Rabini. Deci unde este problema ? Cine obliga pe fiul sau fiica dv. sa ia parte la lectii de religie. Daca asa este in Romania este regretabil, inseamna ca acolo nu s-a priceput democratia.
numai bine
GGane

 Crucea taranului roman

Stimate domnule Gane,

Ma confundati. Nu propag ateismul. Regret ca m-ati inteles gresit. Nu sunt eu insami atee, ce sa-l mai si propag. Nu ma deranjeaza ca taranul roman isi face semnul crucii de cate ori pe zi doreste. Nu vreau insa ca si copilul meu sa fie obligat sa faca acelasi lucru, la scoala sau in alta parte. Orice religie este minunata atata timp cat se bazeaza pe alegerea individului, nu pe presiunea societatii.

Cu ganduri bune,

Amana S. Ferro

Re: Ca sa intelegi trebuie intai sa cunosti

Posted by: "george" gane-muenchen@ t-online. de   georggane2004

Tue Sep 19, 2006 11:54 am (PST)

domnule Amana ferro, dv. nu cunoasteti. Taranul roman este crestin si isi face semnul crucii cand incepe munfca, asa este si asa va fi, chiar daca dv. si cei ce propagati ateismul doriti sa nu fie asa. Dupa cum si evreii romani sunt religiosi in religia lor si sunt totusi romani si buni romani, ceeace este adevarat si pentru musulmani.

*** sustineti [romania_eu_list] prin 2% din impozitul pe 2005 - detalii la http://www.doilasuta.ro ***

Nh lake region real estate New hampshire lake region real estate

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui