From: "Florian Danescu" <[EMAIL PROTECTED]>

> Desigur ca existau si atunci rauvoitori disperati debusolati,
influentati de moda vremii sau vinduti pe citiva arginti intereselor
straine Romaniei.Desigur ca si atunci strigau disperati impotriva
crestinismului destui asa-zisi liberali, de fapt libertini  sau doar
oameni usurateci, ori influnetabili, dornici sa iasa in fata cu orice
pret si cu orice idee chiar de nu cred in ea, ori doar cu probleme de
personalitate.

Asta e judecata de valoare!
Inteleg ca oricine nu e crestin este "liberal, libertin sau doar om usuratec
ori influentabil, dornic sa iasa in fata cu orice pret si cu orice idee
chiar daca nu crede in ea, ori doar cu probleme de personalitate" - ori, din
cate stiu eu, pe aceasta planeta exista o MULTIME de religii, plus ateismul
si "dreptul la libertatea religiei" este consfintit prin legislatia
internationala. Deci, conform chiar cu mesajul DVS. catre Dl. Bouleanu, ceea
ce faceti se numeste "instigare la hate crime"!

E interesant ca acest gen de mesaje EXTREM de agresive (daca e sa le iei si
sa le numeri pe lista si sa notezi "cuvinte-cheie") apar in proportie
covarsitoare la cei care se dau drept "sustinatori ai ortodoxiei" - despre
care chiar ei sustin ca ar fi o "religie toleranta".

Daca nu credeti ceea ce spun referitor la "proportia covarsitoare" va rog sa
consultati arhiva, va puteti convinge.

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro

<*> Your email settings: