Desi ati spus ca a fost un raspuns de incheiere cel al
dnului Ovidiu, dati-mi voie si mie, va rog, la un Post
Scriptum:
Ingaduie-i si Lumineaza-i, Doamne !!!
Si Doamne Iarta-i, ca nu stiu ce fac (scriu) !!!!

Eu ma rog,si cred ca si dvoastra cei putini, o faceti,
pentru cei prea multi care improasca ortodoxia si
educatia religioasa cu noroiul necredintei si/sau al
rautatii !
PPS Ortodoxia este traire in Hristos, ea nu face
prozelitism ! (De aceea am tacut pana acum, insa m-am
gandit ca sunt complice cu ei la pacatul clevetirii !

http://www.washingtonpost.com/wp-dyn/content/article/2006/05/17/AR2006051702158.html

http://www.uchicago.edu/aff/mwc-amacad/biocomplexity/conference_papers/goodman.pdf#search=%22human%20monkey%20genetics%22

>     putem vedea ca ADNul functional al omului si al
> cimpanzeilor arata ca ei sunt mai asemanatori unul
> fata de celalalt, decat este oricare dintre ei fata
> de alte specii de maimute antropide.
>
>     Dar, desigur aceste chestii nu au nici o valoare
> atat timp cat traiesti in sfera "crede si nu
> cerceta", cat timp in scoala, de mic copil esti
> indoctrinat ca un dobitoc de preoti care "stiu
> Adevarul", si cat timp ai "dorinte sexuale
> [...]

Découvrez un nouveau moyen de poser toutes vos questions quel que soit le sujet
!
Yahoo! Questions/Réponses pour partager vos connaissances, vos opinions et vos
expériences.
http://fr.answers.yahoo.com

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional