From: Peter Lengyel
To: romania_eu_list@yahoogroups.com
Sent: Saturday, October 14, 2006 10:16 PM
Subject: Re:[romania_eu_list] omul, cimpanzeul, porcul si Blaga

Stimate Domn,

Nu imi dau seama ce doriti sa demonstrati? Nu stiu daca au fost facute
studii de transplant de la cimpanzeu la om (sau invers ;), dar aici nici nu
era discutia despre aceste cercetari. Doriti sa demonstrati ca organe de
cimpanzeu nu sunt compatibile cu omul, dar ca cele de porc sunt, deci ca
suntem mai inruditi cu porcii?

Peter

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional