Just. Multumesc. Dar nu stiu daca M M poate fi chiar
numita apostol sau 'intocmai cu apostolii', cum este
spre ex. si sf. Nina a Georgiei. Dar e prea putin
important. cert e ca pe cand am fost la Muntele Athos
am aflat ca acolo se pastreaza mana cu care l-a atins
pe Iisus dupa inviere si care si acum are temperatura
corpului omenesc. Era trimisa in Rusia, pentru
inchinare, din pacate.

Horatiu Sasu

PS As fi putut scrie mesajul pe privat, dar mai ales
ultima parte poate mai pune pe ganduri pe cei care au
impresia ca nu vor da socoteala pentru batjocorirea
icoanelor. Exista sfintenie, sfintii sunt aproape de
noi, dar in Apocalipsa scrie clar ca i s-a dat Satanei
putere sa se lupte cu sfintii si sa ii biruie. Unde sa
ii biruie, ca in cer sunt invincibili? Unde sa ii
biruie decat luandu-le locul in inimile noastre? Si
mai ajuta si unii la batalia asta...

Have a burning question?
Go to www.Answers.yahoo.com and get answers from real people who know.

Raspunde prin e-mail lui