Problema avorturilor aduce in primul rand in atentia  generala  aspectul
validitatii credintei crestine si  mai ales pozitia femeilor fata de procreere
in viata laica si in fata Lui Dumnezeu.

  Trupul ei in primul rand.  Vorbind despre trup si fiecare femee care este
pentru controlul sarcini subliniaza acet aspect, femeea uita ca daca in aceasta
lume face ce vrea cu corpul si sufletul ei, hotararea unui avort este si contra
sufletului pruncului ne nascut in lume care  nu mai este al ei ci al Lui
Dumnezeu.

  Nu cunosc credinta care  accepta avortul.

  Practicat  pe sara larga  legal sau ilegal, din considerente sociale ,
avortul ramane o expresie a relatiei om biserica cu consecinte  pe care numai
fiecare dintre noi le poate intelege si interpreta singur. La fel de singuri
cum ne caram crucea simbolica o viata intreaga, la fel cei ce practica  avortul
stiu ce fac in fata  Lui Dumnezeu.

  Nu este pentru mine sa judec si nici sa dau cu piatra dar a gasi scuza
"laica" a controlului sarcinii ignorand invataturile credintei ramane in opinia
mea do dovada de fatarnicie in credinta in Dumnezeu.

  Cu multi ani in urma am cunoscut un om care de pe pozitia laica  strict
legala  splunea foarte clar:

  Problema laica nu este daca  avortul este crima sau nu. Problema ramane daca
acceptam legal ca suntem o societate care  practica crima  sub forma de control
a sarcinilor .

  Avortul este o crima.

  Vasile Bouleanu   .

Raspunde prin e-mail lui