Domnule  Ovidiu Ionescu,

  Opinia dumneavoastra si sugestia ca ar trebui sa va intreb ce se mai intampla
in Romania  si in special in PNTcd ma pune si mai rau pe ganduri fiinda aceasta
ar presupune ca  dumneavoastra stiti ce se intampla in partid . (!)  Ceea ce
var pune mai de graba in  in randul uzurpatorilor decat al celor ce lupta
pentru continuitate istorica si de doctrina.

  Dupa cum stiti NU fac parte din nici un partid din Romania dar cele spuse de
mine sunt concluzii personale trase in urma accesului la informatii pe care il
am cand il am si la nivelul la care uneori ajung alte ori nu.

  Pana acum ce am spus este batut in cuie.

  PNTcd este uzurpat si distrus prin grija PPE  din motive istorice direct
legate de trecutul istoric NATIONAL al acestui partid.

  Vasile Bouleanu   .

Ovidiu Ionescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
              Do'ne Vasile,
    PNTCD exista dar nu a intrat in parlament in 2000!In perioada 1996-2000 am
fost in mijlocul evenimentelor ,participand activ !Din pacate PNTCD a fost ful
de activisti si pradatori ai vechiului regim.In momentul in care Radu Vasile a
ajuns Premier ne-am dat seama(unii din CDR) ca securitatea a preluat
initiativa.S-a furat ce s-a mai putut iar inainte de alegeri lovitura de gratie
a venit de la sine.Nu cred ca intelegeti prea bine conjunctura actuala din
Romania.Mai intrebati-ma!