Mesajul domnului Leitoiu este binevenit, acesta punctind drepturile pe care
orice cetatean ar trebui sa le aiba si in Romania ca si in  alte locuri de pe
mapamond.

Traind cu capul in nisip fata de intimplarile din viata celorlalti de linga
noi, pe care ii agreem sau nu, nu ne scuza.

Eu consider un gest absolut normal acela de a instiinta o lista din care face
parte de un mesaj trimis impotriva sa. Practica atacului trimis la Primaria
Iasi seamana foarte mult cu vremurile pe care le credeam "apuse". Oare
Primariile se ocupa acum cu oferire de drepturi la opinie?

Parafrazindu-l pe poetul John Donne, "niciun om nu este o insula, ...sintem
parte din continent". Si atunci? De unde ideea cu rufele...?

Poate intr-un cindva altii dintre noi vor primi acelasi gen de ravase...calea
este deschisa. Si atunci? Cu cine sa mai vorbim daca ii negam pe toti?

"Moartea fiecarui om ma diminueaza si pe mine"... In fiecare din noi moare
cineva cite putin atunci cind dragostea si intelegerea sint inlocuite de
dispret, in sensibilitate, raceala.... Este trist sa devenim atit de uscati
sufleteste.

In ceea ce priveste gestul dr. Marculescu, indiferent care ar fi fost
motivele, il consider un gest pueril dar destul de explicativ si periculos
pentru
felul in care intelege sa uzeze creionul si hirtia (computerul adica).

Cu respect,

Prof. Smaranda Cazan-Livescu