RE :
  "Pe de alta parte pe mine ma sperie procentul celor cu IQ peste 100 care spun
"decat pe X sau Y eu il prefer pe Becali". Si cu asta revin la problema votului
uninominal care de-aia nu e bun in totalitate in Romania, domnule Bouleanu, ca
Romania nu-i SUA (adica adevarul e exact asa cum a spus domnul Branea, la
mijloc).   "

  Nici in gluma nu ar trebui  considerate astfel de opinii. Mai ales venite din
partea unor persoane  cu pretentii  reprezentand organizatii .

  Cat despre calitatea valorilor culturale ale alegatorului  pe care  cu atata
lipsa de responsabilitate o lansati de pe pozitie de descriminare  contra
cetateanului roman comparatia cu cea din USA trebuie facuta in acelasi context
adica in cazul alegeri uninominale.

  Fiti sigur ca  la toate  nivelele de educatie  opiniile si  optiunile
individuale vor fi diferite chiar si in randul aceleiasi familii si in
consecinta  cei ce vor fi alesi vor reprezenta cu adevarat  electoratul .

  A finctionat si functioneaza in USA de  peste 200 de ani nu vad dece nu ar
merge in Romania intr-o perioada istorica in care  accesul la informare a
cetateanului este  atat de deschis
  Vasile Bouleanu   .

integrare valcea <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
            Desi in sinea mea as sustine votul pe baza de IQ ma simt obligata
sa va atrag atentia ca, apropo de Bill Clinton, IQ-ul e una si moralitatea e
alta. Adica un tip viril care chiar a fost demascat ca a mai calcat pe de
laturi SIGUR nu ar fi votat de baba Safta, femeie cu IQ redus dar cu un sistem
de valori morale care nu accepta sub nici o forma ca un barbat sa puna mana
macar pe o coapsa de alta femeie decat a lui... d'apoi... ptiu, duca-se pe
pustii, ce-a mai facut conashul Clinton cu trabucele.
[...]
mijloc). Desi atat eu personal cat si angajatorii mei sustin de multa vreme
votul uninominal, sunt constienta de pericolul ca acest vot sa propulseze in
parlament oameni ca Becali, ca sa nu mai vorbim de Irina Loghin sau Dolanescu
sau, mai nou, Oana Zavoranu.
  Dar, vorba Codrutei... legi proaste ar da oricum numai ca ne-am mai distra si
noi :D

Arhitectura <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
      Uite de aceea sunt eu pentu un cens de eligibilitate ca votant. :)
Bazat pe IQ !
Si nu numai. Ai IQ = 80, ai o jumatate de vot, ai IQ=130, ai 50 de voturi.
:)
Introducerea lui nu ar mai permite tuturor politicienilor verosi sa promita
cai verzi pe pereti si apoi sa doarma in scaune pentru ca baba Safta de la
Atzantatii din Deal nici nu stie cu cine a votat !
S-ar reduce costurile alegerilor si un tip precum Clinton ar parasi Casa
Alba intr-o saptamana dupa povestea cu "secretara".

PS.
Astept reactia dura la lui "zikyx", venita de pe IP domanei Codruta.