Fraier de bun mai e romanul la el acasa cu bunurile lui.

Vin tot felul de ticalosi de aiurea si ii baga mortul in casa iar
romanul se simte dator sa se explice. Vezi Doamne sa nu ne acuze X
sau Y ca nu sintem baieti buni.

In scandalul cu Rosia Montana se pierde prea multa vreme dind
explicatii ticalosilor de ce nu vrea romanul sa dea voie banditilor
de la Gabriel Resources sa distruga muntii.

Pentru ca nu vor romanii sa dea ce e a lor, de aia!

Daca la mine in casa vine vecinul si zice ca trebuie sa-i vind
canapeaua mea pe 5 lei, eu trebuie sa justific fata de el si fata de
comitetul de bloc, de ce nu i-o dau? Nu, pur si simplu nu i-o dau!
Fara sa pired vremea cu explicati. Iar daca vecinul e nesimtit si
incepe sa ma acuze ca as fi comunist, nationalist (de cind cuvintul
asta are conotatii negative?) eu pot sa-i mai dau si un sut in partea
dorsala si sa-l dau afara din casa MEA!

Ce, eu ma duc peste vecin sa-i spun cum sa-si mobileze sufrageria?

Raspunde prin e-mail lui