Chiar asa.  Ce atata palavrageala, ce atatea opinii care mai de care mai
diverse si mai subversive, cand e clar ca exista un adevar unic, indubitabil
si definitiv???  Taman ca-n Coran, nu?  Allah e numai unul si Mohamed e
profetul sau... ma-ntreb cine-o fi profetul aici...
Asa incat, ia, toata lumea la locurile ei... si puneti-va la loc palariile
alea patrate, ca de-aia le-aveti.  Basta!
'Nteles?

On 9/2/07, Peter Lengyel <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>    *Vasile Bouleanu <[EMAIL PROTECTED]>* wrote:
>
>  *Ora de religie mai ales in clasele din scolile publice  intre orele de
> educatie sexuala si  orele care predau Darwinismul, ramane o blasfemie.*
> **
> *Vasile Bouleanu   .*
> .
>
> __,
> _._,___
>

> In mod normal, scoala trebuie sa fundamenteze gandirea rationala a unei
> persoane. Asta inseamna gandire critica, inseamna capacitatea de analiza si
> [...]

Raspunde prin e-mail lui