Ovo bre k'o Istocna Nemacka i STAZI (Sluzba uniutrasnje bezbednosti).

Sve neke tajne i otvaranja pa promene pa sloboda!

A sad se ja pitam: A jel' ce policija od sada da se mane pisanja
dosijea? Znaci od sad mozemo da raspustimo Sluzbu bezbednosti jer i
ne treba nam bas nista. Preuzela CIA. Jedino kad kod njih imas
otvoren dosije u njega nikad neces imati prilike da zaviris. Oni
svoje tajne dobro cuvaju.

Mene moj dosije kod holandske Sluzbe bezbednosti bas ne zanima. Ja
zanimam njih vise nego oni mene. Dokaz: Ja njihov telefon ne
prisluskujem.

Ajde zdravo, spavajte mirno, CIA bdi nad vama.

Jovan Grbic

BLIC
7. jun

"Blic" pita javne licnosti sta misle o otvaranju dosijea Drzavne
bezbednosti, kao i da li bi, ukoliko ga imaju, pogledali svoj dosije