Title: Message

U Srbiji su u modi pisma.

Prvo je u 14 sati u ponedeljak dobila Marija Ceranic na Obilicevom vencu broj 1. Kad ga je otvorila vrisnula je. Sestra je upitala:

  • Koji ti je antrak?

Ova joj je odgovorila:

  • Nije atrak nego ANTRAKS !

Obe su pozvale policiju, a zandari su pozvali doktore i svi su zavrsili na VMA.

Drugo pismo je u 16 sati Bogoljub Karic poslao iz inostranstva, u Tivtu, Kostunici, Djindjicu i Mihajlovicu, da je pobegao iz zemlje jer mu je zivot ugrozen. Kaze neki ljudi sa snajperima su setali oko njegove vile Jelena na Dedinju. Ne pominje na stotine klijenata Astra banke koji traze da im vrati pare. I drzava mu trazi 67 miliona DM poreza za tu banku. Karic nema kes, ali ima penkalo.

Afere su u toku. Citavu noc sam pisao o njima, pa sam se posle kupao 2 sata. A zena mi kaze:

  • Koji ti je atrak?
  • ANTRAKS je zeno dosao u Beograd!

Srecno Marko Lopusina

PS. Imam nove knjige na sajtu