Minus osam. Beograd je pobeleo od snega, a ja sam posedeo od stresa.
 Za sedam dana imao sam tri sahrane u porodici, jednu pretnju batinama,
jutros
 vest da je pretucen moj kolega Dragan Novakovic. Davio ga Velja Ilic u
 hotelu Interkontinental, jer je pisao da trguje ilegalno cigaretama,
 istom onom gde je ubijen Arkan. I dosovci se svadjaju oko toga ko
 svercuje duvan. Da bi naplatili jalove diskusije podigli su cenu
 benzina na 1,5 maraka. Sada ce sve redom da poskupi. Racunica je
 jasan, drzava ce zaraditi 6 milijardi dinara na toj skupoci. Sva
 slavlja su zato malo pase. Prestolonaslednik je juce ceo dan slavio
 krsnu slavu Karadjordjevica, na
tri
 mesta. Bio sam u Skupstini grada da mu cestitam. Kako to u Srba biva,
 zbog svadje u porodici princeza Jelisaveta je slavila na drugom mestu,
opstini
 Vozdovac, jer joj je kaze Stari dvor, u kome se rodila, zabranjen. U
 armiji se sprema cistka generala, a u policiji se uklanja Bosko Buha,
prvi
 policajac Beograda jer je otkriveno da je clan anti-haskog lobija, tj.
 sef Odbrane od Haga, koja je dala spisak navodno sumnjivih policajaca.
 I to je deo bitke unutar DOS-a. Mozda je to i dobro, jer tako
 Kostunica i Djindjic kontrolisu jedan drugog. Zivot nikako da udje u
 mirne i tihe vode. Hajka na Karadzica se nastavlja. Izgleda izrucicemo
 prvo Sljivavcanina, pa Mladica, pa Radovana. Postao sam clan
 Medjunarodnog odbora za istinu o Radovanu Karadzicu, jer mislim da je
 bio mnogo veci Srbin od Milosevica. Slobica igra sah i slusa Boru
 Corbu u zatvoru. Cerka mu Marija ide na sud 28. decembra zbog pucanja
 u Titovoj
vili
 Mir. Do Nove godine majka Mira i cerka sele se u svoju kucu, koja je
 renovirana, Tolstojeva 33. Balasevic opet ima novogodisnje koncerte u
 Sava centru, ali nece pevati o Rumenku ili Gedi.
 Trazio Sloba od zene da organizuje prees konferencije po Beogradu i
 demonstracije, ali mu je ona odgovorila:
 - Rumeni moj, svi su te zaboravili, niko nam ne dolazi na press
 konferencije!
 Srecno Marko Lopusina