Title: Message
        V e c e r n j e    N o v o s t i
Naslovna strana [12/15/2001]

KORAK KA PUNOJ AUTONOMIJI

     NOVI SAD - Mali korak, ponizavajuci akt, prelazno resenje, gola prava, pravni trik i slicne kvalifikacije i primedbe izrecene na racun Predloga zakona o utvrdjivanju odredjenih nadleznosti AP Vojvodine, ipak, nisu juce sprecile poslanike pokrajinskog parlamenta (izuzev DSS, koji se uzdrzao) da glasanjem usvoje ovaj dokument....

Detaljnije... »

I SOLANA POMAZE

     U razgovoru ce, licnim ucescem, Havijer Solana nastojati da sve ucesnike ohrabri da se sto pre nadje model zajednicke drzave - tvrde diplomate EU...

Detaljnije... »

BASKARIO SE ZA - DZABE

     Mirjana Bicanin: Dve godine sam uzaludno pokusavala da mi Dan Everts plati ugovorenu kiriju za moj stan koji je koristio. Everts prosle nedelje zavrsio misiju i napustio Kosmet!...

Detaljnije... »

NEPODOBNA ZBOG VICA

     "Uvredjeni" traze uklanjanje profesorke Savovic sa pedagoske katedre fakulteta u Subotici. U pitanju je politicki progon, a vic koji sam ispricala objavljen je u Antologiji...

Detaljnije... »

SNIZENJIMA JURE KUPCE

     Namirnicama i raznoj robi cene oborene i za trecinu, ali trgovci kazu da je promet uoci brojnih slava i praznika veoma slab. Ako sada ima lufta da se cene obore, pitanje je koliko su ranije bile realne - isticu ekonomisti...

Detaljnije... »

ZLOUPOTREBLJEN STRAH NARODA

     Svilanovic: Motiv za zlocine koji su pocinjeni u Hrvatskoj nad gradjanima Hrvatske u proteklom ratu, bio je strah Srba iz Hrvatske i drugih krajeva i ja iskreno zalim zbog toga. Za sve to odgovornost pripada politicarima. Picula: Novi uzlet odnosa izmedju Hrvatske i SR Jugoslavije. Susreti sa Mesicem, Racanom, Tomcicem i predstavnicima srpske manjine u Hrvatskoj...

Detaljnije... »

Zorka otvorila vrata

     Uloge u "Jegorovom putu" i "Milevi Ajnstajn" Vide Ognjenovic, diplomcu novosadske Akademije otvorile vrata nacionalnog teatra. Ne volim podilazenje publici, pozorisnu estradu - kaze mlada glumica...

Detaljnije... »

EROZIJA VELIKANA

     Potresi na "Old Trafordu" dokaz da cak i u vrhunskom fudbalu nije sve u novcu. Temelji krize trener Ferguson, golman Bartes i sve losija atmosfera...

Detaljnije... »