Title: Message
       V e c e r n j e    N o v o s t i
Naslovna strana [11/28/2001]

ODVAJANJE NE VODI U EVROPU

     Mi zelimo jugoslovensku federaciju u EU, i to cu jasno poruciti Milu DJukanovicu. Pitanje odnosa Srbije i Crne Gore ne bi smelo jos dugo da bude otvoreno...

Detaljnije... »

BOLAN RASKID SA SAMOUPRAVLJANJEM

     Zagovornici predloga Vlade tvrde da jednom mora da se presece sa drustvenom imovinom i samoupravljanjem u preduzecima. Oponenti protiv prejakih ovlascenja poslodavaca...

Detaljnije... »

VRACAMO UGLED POLICIJI

     Gradjani ce vec sledece godine na ulicama ugledati pozornike. Na elitne policijske akademije krenuce nasi najbolji mladi policajci. Svi resori temeljno se reorganizuju, a pun preobrazaj ove sluzbe bice zavrsen do kraja 2004. godine....

Detaljnije... »

GLAVNA PREPREKA ZA STRANA ULAGANJA JE NERESENO ZAKONODAVSTVO

     BEOGRAD - Delegacija predstavnika zemalja Organizacije za ekonomsku saradnju i razvoj (OECD) tokom dvodnevnog boravka u Beogradu razgovarala je sa predstavnicima domacih, velikih preduzeca o mogucnostima konkretne saradnje i ulaganja. Glavna prepreka kako je istaknuto je, zakonodavstvo, odnosno neregulisan status stranih investitora....

Detaljnije... »

POCINJE BOZICNI POST

     U SRPSKOJ pravoslavnoj crkvi pocinje danas sestonedeljni bozicni post - drugi po duzini u toku godine, koji za vernike znaci duhovno i telesno ociscenje pred praznik Hristovog rodjenja....

Detaljnije... »

NISAM ZAVISNIK OD GLUME

     Americki film me ne privlaci posebno jer je sav okrenut profitu, a evropski glumci dobijaju uglavnom uloge losih momaka, kaze Stimac koji posle godinu dana uskoro stize u Beograd na snimanje Kusturicinog "Gladnog srca"...

Detaljnije... »

DRAZA BI MI BILA TITULA U SVEDSKOJ

     Ovo je najvece priznanje koje moze jedan sportista da dobije, ali rukomet je kolektivni sport i vise bih voleo da drugovima iz reprezentacije osvojim titulu prvaka Evrope u Svedskoj. Veliko priznanje za ceo jugoslovenski rukomet, ne samo za mene...

Detaljnije... »