To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, November 12, 2004 1:14 AM
Subject: Re: [Biofuel] titration

Hi Keith, bonjour Luc,

the precipitate is kind of small beads of oil agglomerating as soon as I
stop agitation, but big one at the end even with mixing. 3ml where added. ph
strips used because electronic one give erratic results.

Effectivement elles apparaissent quand j'arrete de mlanger. 8.5 est mon ph,
4 gr est ma titration + 3.5 me donne 7.5......qui doit tre plus
acceptable:) je prsume.

Il est bon de voir du francais, tant plus habile ds la langue de
Molire......j'ai tellement de questions......j'en profite pr te demander si tu sais comment prparer une solution de phnol. je peux en avoir en poudre
mais comment et avec quoi la mixer?
ou trouve-t-on le KOH?

gros bravo pr ton article/processeur qui saura en aider/motiver plus d'un!

Thanks both, light begin to lit.

Bob

Biofuel at Journey to Forever:
http://journeytoforever.org/biofuel.html

Biofuel archives at Infoarchive.net (searchable):
http://infoarchive.net/sgroup/biofuel/