Even - in Antwerpen - een paar recente veranderingen bekeken op zowel google
maps als op de thermofoto van zoominopuwdak.
- zone MAS is nog de oude afgebroken bebouwing getekend
- nieuw justitiepaleis komt nog niet voor
- enkele gesloopte gebouwen voor de Lange Wapper staan er nog wel op.

Deze zaken zijn gelijk op beide kaarten. Dus mn vermoeden dat de bron gelijk
is wordt versterkt.

Luc / Speedy