Luc Van den Troost wrote:
> Even - in Antwerpen - een paar recente veranderingen bekeken op zowel
> google maps als op de thermofoto van zoominopuwdak.
> - zone MAS is nog de oude afgebroken bebouwing getekend
> - nieuw justitiepaleis komt nog niet voor
> - enkele gesloopte gebouwen voor de Lange Wapper staan er nog wel op.
>
> Deze zaken zijn gelijk op beide kaarten. Dus mn vermoeden dat de bron
> gelijk is wordt versterkt.

Maar op de site van zoominopuwdak zijn wel alle huizen in de nieuwe wijk
Veldekens in Berchem te vinden, en op google is men daar nog niet beginnen
bouwen (en daar moet men zo'n 15 jaar terug mee begonnen zijn als ik me goed
herinner)

Google heeft het dus van een andere bron, en dus ook niet van hun eigen
luchtfoto's, want zelfs op hun oude reeks Antwerpse luchtfoto's waren er daar
al huizen te zien.

Ben