Ahoj!

> Chapu to spravne. ze i kdyz bychom ty data z UHULu dostali tak pri
> rozjeti vlastniho serveru budem v problemech s autorskym pravem ?

Myslim ze ne, viz wiki kde tvrdi ze je to uredni dilo nebo ze maji
licenci urednimu dilu podobnou.

> Zkousel jim tam nekdo napsat jeslti by ty data nepredali?

Ja nejsem dobry diplomat, ale nekdo by jim mel napsat ;-).

> Rad prispeju
> na nakup nejake casti HW do naseho serveru poud to bude mozne. Myslim,
> ze hw ktery by nasim pozadavkum vyhovoval nevyjde pres ebay draho.

HW neni problem. Hosting mozna trochu problem je ;-), ale mam nejaky
kontakty na mff.cuni.cz a neco by se asi sehnalo.
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html