Vim, ze to stoji a pada s uzivatelem. Kdyz to tam da dneska, neznamena to,
ze nepouzil starsi reference (treba UHUL, kterej je starej jak metuzalem).
Ale s tim nikdo nic nenadela - stejne jako s tim, ze nekdo muze zamerne
zmenit silnici do zcela nesmyslnych mist. To je proste dan za otevreny
system. I proto bych nepropadal hysterii o nejakych megapodrobnych datech
lesu. Myslim, ze mame co dohanet ve mestech, o vesnicich nemluve. Cela
diskuse o globalnim pokryti OSM map lesama mi prijde hrube predcasna. Co
se map tyce, nosime jeste plinky - a bavime se o duchodovym pojisteni.