2008/11/26 Ondrej Novy <[EMAIL PROTECTED]>:
> Ahoj,

> podle mne neni. Prijde mi hezci to co bylo navrhnuto uplne na zacatku.
> Vytvorit do .jar implicitni konfigurak + implementovat to ze nestazene pluginy
> se sami pri startu stahnou. Ve finale to bude 1 az 2 patche do trunku JOSM,
> ktere vim i privitaji a univerzalni hezke reseni.

samostahovani pluginu neni ani hezke a uz vubec ne univerzalni reseni,
je to hnus velebnosti:), ale kdyz vam to prijmou tak co uz.

> Ja bych treba nic jako 'instalator' na Linuxu nesnesl a pochybuju ze nekdo
> chce delat balicky pro desitky distribuci.

O zadnych baliccich sem nemluvil, proste instalator ktery nainstaluje
uzivateli josm nekde v homu nebo v opt.

> Take si nedokazu predstavit jak by jsi chtel patchovat konfiguracni soubor (tu
> cast od WMS) - muze zde byt dosti nejednoznacnosti a nemyslim si ze uzivatel
> by ocenil kdyby jsi mu smazal tuto cast jeho nastaveni.

pridat 2 radky x pocet wms do konfigurace je urcite jednodussi nez
vyrabet nejake automatostahocubydup. (treba jediny problem co sem s
josm kdy mel je ten automatickej udelator na update pluginu, dost
dlouho trvalo nez to vubec nejak zacalo fungovat)

Ale ja tyhle veci, pokud je neprosadite do josm primo, pouzivat
nebudu, takze mi to vlastne je jedno.
--
Michal Grézl
http://walley.org