Uvazovoval jsem, ze bych sam automaticky kazdy den JOSM sestavoval,
takze by bylo mozne stahovat aktualni, tak jako se ted stahuje
josm-latest.jar.

Pluginy bych primo do jar daval nerad. Myslim ze by mohl fungovat
zapsat informace o pozadovanych pluginech do config souboru a josm by
je pak automaticky stahl. Pokud to nedela, neni problem to dopsat.