Projel jsem všechny dlaždice, které jsi mi poslal. Na problém jsem
nenarazil. Možné je to specifické chování Mona - já to dělám pod
.NETem (třeba vím, že pod Monem mi aplikace vždycky padala, když jsem
přistupoval ke konzoli z více vláken, zato .NET to automaticky
synchronizoval apod.). Nevím - těžko se ladí něco, co se mi
neprojevuje.

Zdrojáky jsou tady:
http://jabi.aspone.cz/osm/FindAddressPoints-beta3-src.zip

Pokud by se problém nepodařilo odstranit, tak je možné to dělat pod
Windows. Zase tak dlouho to myslím netrvá, aby byla třeba dělat akce
na způsob s...@home.

Honza