Zkoušel jsem tu dlaždici
http://www.flyshare.cz/stahni/46186/14.3362_50.1291_14.3412_50.1341-budovy.png
a nenašel jsem žádný bod, který by to nedetekovalo. Nechal jsem si
udělat modrou tečku do původní bitmapy na každý detekovaný bod ... a
ruční kontrolou byly všechny omodřené a žádný červený nezbyl.

Prosím o jeden případ bodu (číslo popisné, souřadnici v pixelech nebo
tak něco), který se ti nedetekoval.

Do csv mi to napsalo 186 řádek. Tedy to našlo 186 bodů. Tobě také?

Honza