2010/2/17 Aleš Janda <openstreet...@kyblsoft.cz>:
> [...]
> dal
> na web, je to na
> http://osm.kyblsoft.cz/3dmapa/
>
> Napřed jak to pracuje a potom na co se chci zeptat :-)
> Udělal jsem si program v C++, který načte .osm soubor a ty objekty, které zná,
> převede do nějaké 3D podoby. Výstup programu je ve formátu POV, čili formát
> pro
> POV-Ray, což je renderer 3D modelů. Takže ten výsek mapky, co vidíte na
> uvedeném
> odkaze, je proveden několika cykly osmosis => můj osm2pov => povray =>

Úžasný! Moc se mi to líbí, vypadá to jako krásnej příklad do nějakýho
malýho tycoonu. :) Jak moc a kde to bude užitečný to nevím, možná by
bylo fajn to provázat s nějakým výstupem geokodovaných fotek.

> [...]
> atd.
>
> Chci se zeptat, jestli nevíte o nějakém standardním způsobu, jak řešit
> netypické
> měřítko.
>
> Jinak ta mapa je jen v oblasti od Kralup do Prahy, ladil jsem ji za pochodu,
> některé dlaždice jsou chybné (nenavazují, špatná šířka silnicí...), hromadu
> toho
> ještě nevykresluje nebo chybně (atribut layer). V pruhu Kralupy-Neratovice
> jsem
> dal záměrně to smrštění v ose Y (vypadá to líp, pochopitelně nenavazuje se

Zde neporadím, líbí se mi víc ta varianta od Kralup do Neratovic, subjektivně.

> 3) máte nějaké nápady na vylepšení?

Pěkný by byly i kopce a údolí, ale to už by bylo asi dost
problematický a nevím, jestli jsou takový data k dispozici.

> Díky.
>
> Aleš Janda

S pozdravem,
Jirka Sedláček