On 17.2.2010 20:49, Radek Bartoň napsal/a:
> Dne středa 17 Únor 2010 19:48:49 Aleš Janda napsal(a):
>
> Ahoj.

> Prostě luxusní nápad i technické řešení, jenom barvy by to možná chtělo
> příjemnější. Ta oranžová se mi moc nelíbí.

Díky moc. Barvy budu ještě řešit, resp. osvětlení vůbec (teď jde světlo tmavne
od jihu k severu a na přechodu dlaždic je to trochu vidět). Ty střechy nejsou
nic moc, uznávám.

> Možná by šla použít nějaká projekce podobná Google Merkatoru, ale s jinym
> poměrem stran. Nicmeně nevím jestli to OpenLayers umí a jestli by pak uměly
> přetransformovat normální Mapnik overlay vrstvy do dané projekce.

Díky, tohle si nastuduju. V podstatě jsem začal tak, že jsem včera obšlehl kód
OpenTrackMapu ;-)

> Vidím podle artefaktů dobře, že ty dlaždice jsou komprimované do JPEG? Na
> tohle je určitě lepší PNG, i kompresní poměr by měl být lepší.

Je to tak, je to v JPG. Při zachování nějaké realističnosti jsem se snažil dát
textury, což ale PNG téměř nezabalí. JPG je na tom asi 3x lépe, ale zase tam
vznikají ty artefakty. Moc se mi to JPG nelíbí, buď snížím kompresi nebo
vyhodím
textury (alespoň u zelené plochy) a nasadím PNG.

Aleš Janda