Ahoj,

tak jsem tu mapu nakonec udělal v tom hezčím zkoseném pohledu. Znamená to, že
číslo dlaždice Y prostě vydělím dvěma; na jednu běžnou dlaždici se vejdou dvě.
Zatím jsem nevyřešil ten souřadnicový systém, takže ČR leží někde v Severním
ledovém oceánu :-)

Mapu teď nechávám vygenerovat, průběžně se zobrazuje na webu a to v pořadí
podle
počtu změn na dlaždici za poslední měsíc. Pak to budu generovat taky s ohledem
na počet změn, takže masivně se rozvíjející části budou obnovovány třeba každý
den. Ale celá mapa mi bude trvat vygenerovat cca týden.

Už to umí tu výšku baráku (např. ty baráky na Žižkově už se zobrazují) - napřed
se podívám na building:height. Není-li nastavena, pak se podívám na
building:levels. Je-li ta, výšku spočítám jako (počet_pater + 1) * 3 metry.
Není-li nastaveno ani to (standardní případ), výška je 4 metry.

Také jsem odstranil některé textury a zvýšil kvalitu JPG, už by to nemělo tolik
práskat do očí - nicméně stále je JPG asi 2x menší než PNG.

Teď postupně budu přidávat featury (dálnice, různá území…) a pak uvidím co dál
-
zřejmě se kouknu na ty kopce :-)

Aleš Janda