Tu obavu chapu, ale ne uplne ji sdilim.
Kdyby to ten bod dalo, kam ma, tak by to PointInfo byl
bezva jednoduchej a presnej nastroj na vytvareni adresnich bodu,
ktery by (samozrejme v mistech, kde jsou data) nahradil
vsechny ostatni zpusoby a lepe, protoze, jestli jsem to spravne
pochopil, RUIAN je TA databaze adres (nejlepsi, hlavni, autoritativni).

Asi by bylo vhodne vyhodit dialogove okno, ze bod se vytvoril mimo zorne
pole JOSM (dokazes to zjistit?).

Ale v dusledku se nic spatneho nestane. Adresni bod se vytvori tam,
kde je v RUIAN a tam prece byt ma, ne?
Pokud ne, pak by to chtelo znat tu metodu, jak to nahlasit zpet na RUIAN,
at to opravi tam. U nas by se asi melo jen zpresnovat na obrysy budov
v ramci par metru.

Zdravi,
 Dalibor