Ahoj,

Dne 11.2.2014 23:44, Marián Kyral napsal(a):

> Asi by bylo třeba to doplnit do wiki. O addr:suburb tam není ani slovo.
> Ještě si nejsem jistý, že tam něco jako Praha 14 je. Co vím, tak je tam
> přímo název městké části - Dejvice, Vinohrady...

To nejsou návzvy městské části, ale části obce. Dělení na městské části
je paralelní způsob rozdělení města a mají ho jen statutární města (a
ještě myslím ne všechna). Názvy městských částí jsou v rn_mommc
(navázány pres momc_kod na stavební objekt). Aby toho nebylo málo, Praha
má ještě jedno své speciální dělení (Praha 1-10), které je v tabulce
rn_momp.

> Akorát tu správnou Wiki stránku teď ne a ne najít.
>
> BTW: Co jsem tak koukal na addr: schéma, platí tedy, že addr:place se
> dává jen v případě, že v dané obci nejsou pojmenované ulice? V případě,
> že ulice jsou, tak se místo addr:place dává addr:suburb?

Už jsem to tu psal - držel bych důsledně addr:place všude s tím, že by
to mělo obsahovat název části obce. Ona totiž část obce nemá vlastní
hranici, ale je definována právě výčtem AM.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk