asi mám z těch open akcí posunuté vnímání, ale:

  * proč to má sponzory, když poplatek za účast 2 600,- Kč?
  * takto brzo abstrakt? Tomu říkám pořádný předstih
  * registrace v M$.doc s makry (spolehlivě mi to sejmulo LibreOffice)

U mě tedy vede Open Data Expo
<http://www.otevrenadata.cz/open-data-expo/rocnik-2017/> a hlavně je
fakt na dohled.

;?