já ano - http://www.cagi.cz/konference-givs-2017?show=sponzori-a-partneri

Ještě doplněk k drobné zpětné vazbě:

  * mám rád hrátky s češtinou ale "cirkulář" mě dostal. Pravda, ti co se
    účastní podesáté asi netápou. Chvála Wikipedii
    [https://cs.wikipedia.org/wiki/Cirkul%C3%A1%C5%99]
  * mít důležité termíny schované v příloze (uzávěrka anotací viz
    cirkulář) nemám za nejlepší nápad

Jinak nic proti akci. Jen okamžité dojmy   ;?