'hoj,

> Podařilo se mi i dopátrat se toho, jak "ohnout" profil BRouteru, aby lépe
> kopíroval při navigaci zákonnou úpravu, takže se chci pokusit dotáhnout i
> tohle - zatím standardní profily většinou nepoužívají tagy use_sidepath a
> táhnou po hlavní silnici, ne po cyklostezce, a dávají nadměrnou přednost
> značeným cyklotrasám, které občas nebývají ve městě nejlepší volbou. Dá se
> to pak použít pro cyklonavigaci přes Locus nebo Osmand, případně v BRouteru
> přes web k vyhledávání tras.

nevím, co je BRouter, ale je-li řeč o OsmAndu, mám zkušenost jinou, a to
naopak že mě ze silnic neustále nesmyslně vyhazuje (na chodníky)

někde je to v pohodě, prostě jedu po silnici a on mi ukazuje, že mám být o pár
metrů vedle na chodníku, někde moc ne, když mě kvůli tomu natáhne na
jednosměrku nebo zákaz odbočení ...

nevím, jak je tomu v zahraničí, ale pokud se tomu někdo bude koukat na zoubek,
bylo by fajn, kdyby se to povedlo poladit, aby se v ČR držel našich
pravidel[*] (a nehledě na to, co je dovoleno, silnice typicky znamená asfalt,
chodník dlažbu, hm, po čem to jede líp ...)

K.

[*] protisměrný provoz kol doufám ještě neprošel (a neprojde!)?