> Všiml sis, že beru jen track, path a service, tedy to, kam v NPR opravdu
> nesmí bez výslovného povolení ani pěší? Jediná výjimka jsou pouze
> vyjmenované oprávněné osoby.

ehm, nějak mi uniká, jak z typu (track, path, service) plyne to, zda "byla
vyznačena se souhlasem orgánu přírody" nebo nikoliv, což je podle litery
zákona to, co rozhoduje o tom, zda tam "nesmí ani pěší", a ne jestli jde o
dálnici nebo zarostlou pěšinku - tedy pokud se bavíme o citovaném písmeni d)

jde-li o písmeno f), tak k tomu sice typ relevantní je, ale prozměnu je
nesmysl tvrdit "nesmí ... ani pěší", protože o chůzi v něm není ani slovo
(navíc bych si dovolil pochybovat o stoprocentně jasném otagování non-silnice
& non-místní komunikace, a také stále v tom nikde nefiguruje seznam, kde co
orgán vyhradil)

- a já si troufám tvrdit, že smyslem písmene f) není z působnosti písmene d)
vyjmout cyklisty a zakázat jim vjezd tam, kde ostatní můžou, jen na základě
typu cesty, a proto souhlasím s kolegou, že by bylo vhodné znát výklad a jeho
reálnou aplikaci

K.