well, časy se mění :-)

- vzpomínám, jak jsem zde před lety říkal něco na téma, že by navigace
nemusela routovat po pěšině vydupané přes pole (když už ji teda vůbec musíme
mít v datech, ač byla pravidelně rozorána), když to majiteli pole vadí (kdysi
dokonce občas střeženo orgány tehdy ještě nepomáhajícími a nechránícími ;-))

nu a byl jsem umlácen čepicemi, že přeci mapujeme reálný stav, a když se tam
reálně chodí, tak se tam bude taky navigovat a basta

a teď budeme dávat zákazy na cesty, preventivně na všechny, jen protože
nevíme, když už je dotyčný orgán povolil (tedy předpokládejme, že povolil),
tak jestli na ně i dal právo užití určitou skupinou, které se v jiném písmenu
zákona dostalo zvláštní pozornosti?

K.