On 5/22/07, Ante Wessels <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Rotterdam is na de oorlog ruim opgezet. Er zijn heel veel wegen met gescheiden
> rijbanen. Dat maakt ze niet tot "autowegen", al zijn ze geschikt voor
> doorgaand verkeer. Ook de Coolsingel is te "zwaar" aangezet. Ik stel voor
> deze wegen in Rotterdam voorlopig tertiary te maken.

Ok. Ik heb een kaart gevonden van Rotterdam voor de oorlog, en er is
nauwelijks iets terug te vinden. Coolsingel, Blaak, Oostplein, maar
voor de rest is het niet te herkennen...

Dus tertiary voorlopig, later kunnen wij het beter uitzoeken.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/