Beste mensen,

Via deze mail wil ik mij graag voorstellen en proberen uit te vinden wie er
nog meer in Leiden ( of omgeving ) actief zijn. Op de grote kaart heb ik
gezien dat eigenlijk alleen de professorenwijk in Leiden gedaan is.

Ik ben Daniel en ben 20 jaar. Laast heb ik Openstreetmap.org veel in het
nieuws gezien en eens gaan kijken op de site. Aangezien ik in het bezit ben
van een BT GPS ontvanger en een MDA van t-mobile lijkt het me leuk mee te
helpen.

Zondag 5-8-07 ga ik me eerste track maken. De grasvelden en straten rondom
de Hogerijndijk en Kanaalweg ga ik lopen. Ik heb echter nog wel wat
problemen met de software op me MDA, welke word er nu veel gebruikt? zijn
daar tuturials over?

Ook las ik over een meeting in Leiden en dat deze helaas niet door kon
gaan. Mocht er nog interesse bestaan, wil ik me er wel voor inzetten zoiets
te organiseren.

Met vriendelijke groet,

Daniel Paulus