On 8/24/07, Remco van Zuijlen <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Als iedereen denkt dat ze klaar zijn, gaan we dan een datum prikken voor de
> 'grote omzetting' ?
>
> bv 8 september (zomaar een willekeurige datum, op een zaterdag, over 2 weken
> na nu)

Twee dingen:

- Om problemen te vermijden is het waarschijnlijk het beste om zsm na
een planet dump te doen, zodat de "verwijder" scripts met de beste
data kunnen werken. Dat gebeurt op woensdag.

- Wat ons tegenhoudt om het nu te doen is dat er geen "bulk-upload"
methode is. Wij kunnen prikken wat wij willen maar als er geen
bulk-upload is, dan zijn wij nergens.

Maar als wij echt denken klaar te zijn dan zal ik een email sturen
naar dev om het te laten weten en dan concentreren op het zorgen dat
de bulk upload werkt. Mensen hebben het over osmosis, heeft iemand een
test system waarmee wij dit zouden kunnen testen?

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/