Op and.openstreetmap.nl. Ik heb volgens mij bijna alle problemen die
mensen hadden aangekaart gecorregeert. Wat over blijft is:

- Meerdere nodes op dezelvde plek met andere IDs. Tja, dat gebeurt.
Ieder stel bestanden heeft een andere definitie for node 1. Daar is
weinig aan te doen. Ik denkdat het beter is om de node nummer+bestand
naam te doen, dat is in iedergeval uniek
- Rare eenrichtings straten. Iemand had een rare straat aangekaart. De
node nummers staan erin dus kan men even kijken. Als het nog steeds
niet klopt geef dan de coordinaten, kan ik het nakijken.

Verder zit ik te denken om stratjes met dezelvde tags verbinden zodat
er minder maar langere wegen ontstaan. Dat is misschien wel prettig
voor als wij later moeten corregeren.

Ideeen?

Met vriendelijke groet,
--