On Thursday 30 August 2007 19:27:23 Martijn van Oosterhout wrote:
> Op and.openstreetmap.nl. Ik heb volgens mij bijna alle problemen die
> mensen hadden aangekaart gecorregeert.

Het Noordhollands kanaal is nu goed.

http://www.openstreetmap.org/index.html?mlat=52.37315193434371&mlon=4.882281029897563&zoom=14

Een deel van Amsterdam staat onder water, volgens mappaint.

Zonder mappaint lijkt het er op dat de (omgezette) AND data grote
watergebieden definieert, en wederom met natural=water, daar weer land in
zet. Met mappaint gaat dat fout, ik weet niet hoe andere renderaars daar mee
omgaan.

Alle natural=water lijkt dezelfde AND 10007637 tag te hebben.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante