Ante Wessels wrote:
> Op 12 december 2007 vergadert de Kamercommissie EZ over open source en open
> standaarden. OSM kan een brief sturen om te wijzen op het belang van vrije
> data.
>
> concept:
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Brief_EZ_12dec07
> bijlage:
> http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Vooroplopen_door_vrije_data

Super goeie actie (zoals vandaag al gezegd in de Ponteneur :). Ik vind
de brief kort en bondig. Ik denk dat de bijlage hier en daar duidelijker
kan. Heb alleen niet voorhanden hoe en waar :S

Het lijkt me goed als zo veel als mogelijk OSM-ers hier even naar
kijken, zodat het zo scherp als mogelijk wordt. Als deze brief goed
ontvangen wordt, dan kan het 'vrije data' speelveld een stuk fijner
worden ... goed voor OSM (en voor ons allemaal :)

Go go go!