Ik heb een installer gemaakt/geconfigureerd die de Garmin OpenStreetMap
kaarten kan installeren onder MapSource. Dit betekend dat de kaarten
geinstalleerd kunnen worden zonder dat je zelf hoeft te knutselen met
het register van Windows. Een hele vooruitgang, vooral voor
eindgebruikers zonder veel Windows kennis.

Het is een eerste versie maar bij werkt het wel. Her en der kloppen wat
teksten niet helemaal en ik heb nog een hele waslijst aan wensen en
verbeteringen.

Ik hoop dat er wat mensen zijn die de installer willen uitproberen en
feedback/wensen geven. Veel plezier ermee.

De directe (maar wellicht tijdelijke) download locatie:
http://tile.openstreetmap.nl/~lambertus/garmin/OpenStreetMap_Garmin_maps_(NL).exe

In de toekomst bied ik deze download aan via: http://garmin.na1400.info