Blauw zal het wel worden...

Ik ben bezig (samen met anderen) met de routes in het schone twentse land en
zie in een keer in Kosmos (welke ik gebruik voor het controleren van de
fietsroutes, en wat een perfect programma is om je file te controleren voor je
upload :-)   ) heel veel nodes erbij komen met de tag "network= rcn".
Nu blijkt dat de routes welke ik heb ingevoerd dmv relaties, waar in de nodes
alleen een rcn nummer hebben, in een keer een heleboel tags erbij te hebben
gekregen, waaronder source = gpsfietsroutes.nl en "network=rcn"  (wat sinds de
komst van relaties niet meer nodig is, je kunt in de relatie aangeven welke
route het is ).
Tevens blijken er nodes welke vlak naast de kruizingen liggen een tag te hebben
gekregen.

Nu heb ik niets tegen automatiseren, maar om nu werk van mij en anderen in een
keer van een andere "source"  te voorzien is niet helemaal sjiek:
beter had je tags welke al een rcn-ref hadden met rust kunnen laten, aangezien
daar al iemand aandacht aan had besteed. Nu moet je alle overbodige informatie
er weer uithalen. (800x2 =1600 edits)

Automatiseren is niet altijd vooruitgang....................................