Skywave <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Ik kwam via een link op de website van Openlayers terecht [1] bij de kaart
die Rijkswaterstaat gebruikt om wegwerkzaamheden aan te geven. Zie de
hoofpagina van rijkswaterstaat.nl, en klik op het kaartje rechts, of voor de
luiere medemens http://www.rijkswaterstaat.nl/geotool/?cookieload=true .
Misschien leuk om op de openstreetmap.nl blog te zetten?
> Of iemand die er iets meer van weet? Er zijn namelijk wat kleine probleempjes
zoals dat highway=residential mist, wat vooral in Assen en Nuenen vervelend is.
Ook de industrial/commercial/retail landuse en gebouwen missen maar dat is
minder erg.[1] http://gallery.openlayers.org/