Rob schreef:
> Op 8 juli 2008 21:11 heeft Stefan de Konink <[EMAIL PROTECTED]> het
> volgende geschreven:

> als het nog niet gebeurd is frutsel ik wel een overlay in elkaar (als
> de icoontjes er zijn heet dat)

Ik weet niet hoever Milo is, maar anders ga ik ook even prutsen ik heb
twee vragen:

Kan er op hoog niveau worden geclusterd? Dus als er 3 puntjes dicht bij
elkaar staan ze slechts 1 antenne vormen?

Kan er op laag niveau 'uitlijning' plaatsvinden? Dat je een aantal
icoontjes mooi naast elkaar ziet staan?

Stefan