Op 9 juli 2008 19:13 heeft Milo van der Linden <[EMAIL PROTECTED]>
het volgende geschreven:
> Ik rond vanavond de concept icoontjes af. Nog een vraag; welke maten
> willen jullie hebben? Ik maak uiteraard vector(inkscape) en distribueer
> dan de raster-afbeeldingen als png en indexed-gif

png of gif is goed, voor de maten kun je in de huidige poi tiles
kijken.. is vooral afhankelijk van het zoomlevel
voor camping/bushaltes enz gebruik ik 16x16 bij zoom 12-15.. 16-18 zou
je 24x24 kunnen pakken ligt eraan hoeveel info je erin stop
voor zoomlevel  1..11 zou ik iets simpels (rondje/blokje/driehoekje)
en 8x8 pixels aanhouden..