Hoi,

Via ftp://sift.openstreetphoto.org/ kun je, je foto's uploaden. Zal binnen
kort wel iets verzinnen zodat je ook wat met "je eigen foto's" kan,
voorlopig is het totale anarchie. Je zou natuurlijk ook de bestandsnaam
kunnen beginnen met 'je naam'.

Korte termijn plannen:
- Van alle foto's key files maken en mappen op verkeersborden
- Website!

Midlange termein:
- Keyfiles in MonetDB laden en een Nearest Neighbour in database doen op
alle punten.
- Paper schrijven

Lange termein:
- photosynth.net maar dan voor iedereen, ook mensen met Linux

Voor dat ik het vergeet, je kunt geen directory listing uitvoeren. Dus je
moet wachten tot ik (of God) jouw foto naar de map uploaded heeft
verplaatst.

Ik ben van plan op de website een soort automatische tagging te laten
plaatvinden. Idee van: op deze foto staat bord X.

Stefan