Howdy,

Vandaag live gegaan. De eerste (alpha) release van mijn.openstreetmap.nl (voor
meer info zie [1]). Hier is het mogelijk om snel en eenvoudig je eigen kaart
te maken voor op je website.

Ik heb getracht het geheel een beetje gebruikersvriendelijk te maken, wat
redelijk gelukt is, al zeg ik het zelf. Maar het geheel ziet er niet uit, als
iemand daar mee wil klooien dan staat de source in git [2].

Hij is getest in FireFox, IE8 en konqueror. Gaarne hoor ik of het ook in
andere browsers goed werk. Of dat het niet werkt.

En uiteraard is al het overige commentaar/tips welkom!

Groet,
--Roeland

[1] http://blog.openstreetmap.nl/index.php/2009/08/13/osm-kaartjes-op-je-
website-appeltje-eitje/