En dan maar hopen dat iedereen een standaard compliant mailclient
gebruikt want ik merk bij de Garmin service dat héél veel mensen
mailclients hebben die de afsluitende '>' in de URL gooien waardoor de
webserver een 404 not found teruggeeft.

Ik heb dan ook voor de Garmin service in de .htaccess een rewrite regel
aangemaakt die de laatste '>' automatisch verwijderd: